Friday, January 28, 2011

給我.勇氣

終於作了這個決定 別人怎麼說我不理 只要你也一樣的肯定 

我願意

天涯海角都隨你去 
我知道一切不容易 


我的心

一直溫習說服自己 
最怕你忽然說要放棄



愛真的需要勇氣
來面對流言蜚語
只要你一個眼神肯定
我的愛就有意義
我們都需要勇氣
去相信會在一起
人潮擁擠我能感覺你
放在我手心裡


你的真心....


如果我的堅強任性
會不小心傷害了你 


你能不能溫柔提醒 
我雖然心太急 更害怕錯過你



i will remember this forever
that night you held my hand tight, n the walk on the foreign street.
i feel safe. i dont feel empty anymore...


then you asked me to sing you a song
n this song, i whisper to your ear.


愛.. 真的需要勇氣..  

3 comments:

a.l. said...

Ooooooo who's this?

eve.wL said...

new real bf :)

a.l. said...

hahaha why never tell me?